מהו החלק הכי יקר ברכב חשמלי?
המעבר לרכב חשמלי עשוי לחסוך אלפי שקלים בשנה, את זה רובנו יודעים. אך מהן הוצאות האחזקה והטיפול הייחודיות לרכב החשמלי – ומהי ההוצאה הגדולה ביותר?
המעבר לרכב חשמלי עשוי לחסוך אלפי שקלים בשנה, את זה רובנו יודעים. אך מהן הוצאות האחזקה והטיפול הייחודיות לרכב החשמלי – ומהי ההוצאה הגדולה ביותר?
טעינת רכב חשמלי באמצעות עמוד הטענה. המחשה: depositphotos.com
סטארט-אפ גרמני בשם ONO השיק בברלין דגם חדש של רכב משלוחים חשמלי במטרה לפתור את הבעיות שמציבים רכבי המשלוחים הקיימים: טביעת פחמן עצומה
משבר הקורונה העולמי אמנם האט במידת מה את הצמיחה של הרכבים החשמליים, אבל היצרניות הגדולות ממשיכות לשכלל את החדשנות הטכנולוגית של הסוללות החשמליות המניעים אותם
כך אומר בראיון לאתר הידען עם סקוט דרנן, סגן נשיא לחדשנות ביצרנית המסוקים בל. הראיון התקיים במהלך תערוכת CES
סוללת ליתיום-חמצן מסוג חדש, העושה שימוש בננו-חלקיקי זכוכית של תחמוצת ליתיום, תוכל לספק אנרגיה מרובה יותר, וכן יעילות אנרגטית ויציבות גבוהות יותר, זאת לטענת החוקרים.
פולימר ייחודי בעל יכולת תיקון עצמי המיועד לציפוי סוללות ליתיום ברכבים חשמליים, עשוי להאריך את חיי הסוללה.
סוקולוב דיבר במהלך כנס על חשיבות הרכב החשמלי בישראל במכללת אפקה להנדסה. מספר רב של פרויקטי גמר עסקו בהיבטים שונים של הרכב החשמלי
בנוף העירוני שלנו ימשול בקרוב סממן חדש: נקודות לטעינת רכבים חשמליים. כיום, נקודות אלו מאופיינות לרוב בעמודים מצופי פלדה או אלומיניום. חוקרים גרמניים החליטו עתה
החמישה זכו לאירוח של משרד התיירות, וביקרו באתרי התיירות בארץ ובחברות הייטק ישראליות
"ישראל היא המתקדמת בעולם ביישום תוכנית המכונית החשמלית, ויכולה לייצא את הידע למדינות אחרות. הפרויקט כבר מביא בחשבון את זמן החלפת המצבר, חסכון בעלויות על
התוכנית נועדה לגבש פתרונות שיביאו להפחתת התלות הגוברת של העולם בנפט ובמדינות יצרניות הנפט, שגורמת אי יציבות בכלכלות העולם ופוגעת באיכות הסביבה דרך פליטת מזהמים
קטעי מה חדש במדע במהלך 2009 עד סוף יולי 2010. התוכנית המעבדה משודרת בערוץ 1 בימי שישי ב-16:30 ובשידור חוזר בשבת ב-12:30
חלקים משלדת הרכב יוכלו בעתיד לשמש גם כמקור אנרגיה למכונית, כסוללה חשמלית
כעת, לאחר שהבנו את גודל הנזק שהמכוניות גורמות לאיכות סביבה, חברה בשם סינוטקSinautec Automobile) Technologies) פועלת להחזיר לחיינו את החשמלית הידידותית
חוקרים ממשרד האנרגיה של ארה"ב משתמשים בהבנתם העמוקה והמקיפה לגביי פיתוח סוללת יוני-ליתיום בטוחה, עתירת אנרגיה וארוכת-חיים בכדי לדלג מעל הקשיים הגדולים הניצבים בפני הפיתוח
הטכנולוגיה החדשה תעמוד למבחן במהרה מאחר וכל מיני-הרכבים החשמליים העומדים לתת את הופעת הבכורה שלהם באירופה השנה יונעו ע"י הסוללה החדשה
אומר שי אגסי, יזם פרויקט "בטר פלייס", להקמת מערך הטענה למכוניות חשמליות בפאנל שעסק באיכות הסביבה בועידת ישראל לעסקים
התמרדות היהודית כנגד הרומאים במצרים, קפריסין ומסופוטמיה בתקופתו של הקיסר טריאנוס, 118-114/5 לספ' אינה מוכרת כל כך