סיקור מקיף

עיור

פקק תנועה בתל אביב, פברואר 2022. צילום: אבי בליזובסקי

להרגיש את תל אביב מלמטה

חוקרים בחנו מה קורה מתחת לאספלט של העיר ללא הפסקה -ואילו רעידות סיסמיות גורמים מכוניות, הולכי רגל ורוכבי אופניים

סביבה עירונית בסינגפור. מתוך ויקיפדיה

מגדל וראשו בשמים

יותר ויותר גוֹרדי שחקים נבנים בשנים האחרונות, אך לא רק. מאז ומעולם רצו בני האדם להגיע גבוה יותר, ועדוּיוֹת לכך נמצאות בסיפור מגדל בבל וכן

מימין: וולקמר דנר, מנכ"ל בוש; אנתוני פוקס, שר התחבורה האמריקני; סטיבן מולנקוף, מנכ"ל קוואלקום; ופרופ' אמנון שעשוע, מייסד יו"ר ו-CTO של מובילאיי. צילום: אבי בליזובסקי

הפיכת המכונית לאוטנומית אינה רק שינוי טכני, היא תגרום למהפכה בהגדרה מה זאת עיר

בפאנל שהתקיים במסגרת תערוכת CES התוו המשתתפים ובהם שר התחבורה האמריקני ומנכ"ל מובילאיי הישראלית, את העתיד של תעשיית הרכב המתקדמת לעבר מכונית חשמלית, מקושרת ואוטונומית

תחזית יבמ לערי העתיד: בניינים חכמים, מערכת חיסונית-עירונית, חיסכון באנרגיה ובמים, תחבורה חשמלית

מדי שנה, עוברים 60 מיליון אנשים בכל העולם להתגורר בערים. האוכלוסיה העירונית העולמית צפויה להכפיל עצמה עד 2050 – תוך הצבת אתגרים חדשים לרשויות המוניציפאליות

מצב רוח להגירה

דפוסי הגירה שנחקרו לאורך תשע שנים מראים כי אנשים בעלי רמות גבוהות של אמוציונליות נוטים יותר להגר, אולי בשל חוסר שביעות רצון. כיצד המזג משפיע

האו"ם: עד 2007 – חצי מהעולם יתגורר בערים

מנתוני הדו"ח עולה כי חמישה מיליארד בני אדם, שהם למעלה ממחצית האוכלוסייה העולמית, צפויים להתגורר בערים בשנת 2030. טוקיו כנראה תמשיך להוביל את הטבלה בתור

לוגו אתר הידען
דילוג לתוכן