מדע על החלב

תנובה ומכון דוידסון לחינוך מדעי בפעילות ייחודית לחופש הגדול: מהדורת חידות לקיץ מתוך אפליקציית 'המוח' על אריזות החלב * עונים על החידות המדעיות במהירות האפשרית ומשתתפים בתחרות נושאת פרסים

חידות מדעיות של מכון דוידסון לחינוך מדעי על אריזון קרטוני החלב של תנובה. צילום יחצ
חידות מדעיות של מכון דוידסון לחינוך מדעי על אריזון קרטוני החלב של תנובה. צילום יחצ

תנובה ומכון דוידסון לחינוך מדעי , הזרוע החינוכית של מכון וייצמן למדע, יוצאים במהלך משותף וייחודי במטרה להנגיש את תחום המדע לילדים ולנוער. במסגרת שיתוף הפעולה, תושק מהדורה מוגבלת של אריזות חלב תנובה, שעל גביהן חידות מעולם המדע הלקוחות מאפליקציית 'המוח' הפופולארית שהושקה על ידי מכון דוידסון לפני מספר חודשים וצברה עד כה כחצי מיליון הורדות.

מדובר בפעילות בעלת ערך מוסף חינוכי ומעשיר לתקופת החופש הגדול, המזמינה את כל המשפחה להשתתף בתחרות חידות מדעיות נושאת פרסים. החידות תתפרסמנה על אריזות חלב תנובה ליטר 3% וליטר וחצי 3%.

במסגרת הפעילות, הפותרים את החידות שיופיעו על גבי אריזות החלב ישלחו את תשובתם בהודעת SMS למספר המופיע בצד האריזה. הפותרים יקבלו בהודעה חוזרת קישור שמוביל לאפליקצית ווב של אפליקצית המוח בגרסה מיוחדת ובה 10 חידות מתחומים שונים במדעים . באפליקצית הווב יצטרכו לענות על החידות ולצבור נקודות, כאשר המטרה היא להשיב על כולן נכונה במהירות הגבוהה ביותר. האפליקציה מבוססת על שילוב של פלטרפורמה חדשנית ועדכנית, חווית משתמש ברמה גבוהה ותוכן עשיר של מכון דוידסון.

בפעילות, שתתקיים במשך חודש, יהיו מאות זוכים בשובר לסל מוצרי תנובה וכרטיס כניסה משפחתי לתערוכת הקיץ החדשה של מכון דוידסון במוזיאון גן המדע "סודות הים" – תערוכה אינטראקטיבית וחווייתית המציעה מבט מעמיק אל העולם התת-ימי, הסודות השמורים שעל קרקעית הים והתגליות המדעיות האחרונות על עולם הים.
אריאל היימן, מנכ"ל מכון דוידסון לחינוך מדעי: "הרעיון שעומד מאחורי היוזמה הוא לקחת משהו שנמצא בכל בית בישראל כמו קרטוני החלב, ולנצל את הזמינות שלו לטובת תכנים מדעיים-חינוכיים בגובה העיניים לכל המשפחה. מכון דוידסון שם לעצמו למטרה לחבר כמה שיותר אנשים למדע, באופן נגיש ידידותי ומסקרן."

 

שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

8 תגובות

  1. הרצל
    לדעתי אתה מפספס את הנקודה.
    הקשר למכון וויצמן נועד ליצור לאנשים מבוגרים קישור בראש בין מדע לחלב. כאילו לומר באופן לא מודה "המדע" אומר שחלב זה טוב. וזה לא סתם נעשה עכשיו, יש היום תנועה חזקה של טבעונות ושל לא טבעונים שטוענים שחלב לא בריא. (לא ניכנס לוויכוח מי צודק) תוסיף לזה ביקורת על התנאים הירודים של הפרות. כל זה מלחיץ את תנובה.
    מאותה סיבה לקוקה-קולה חשוב לתת חסות דווקא לאירועי ספורט, כדי ליצור קשר במוח בין המשקה לספורט ובריאות.
    זה מתחיל ב"שיתוף פעולה" מהסוג הזה עם מכון מדעי וממשיך בתרומות ומגיע עד הזמנת מחקרים. ולא מדובר בתרחיש דמיוני בכלל.
    לכן אם רוצים לשמור על אמינות של המדע בעיניי אנשים יש לשמור על חומת אש בין חברות מסחריות לגופי מדע.
    נ.ב
    אין לי תלונות לאתר על עצם הדיווח.
    למרות שהיה אפשר גם להתייחס להיבט הזה בסיפור.

  2. לאסף ולאבי: מה שקורה כאן זה שתנובה מנצלת את מכון וויצמן ותכנים מדעיים שלו לפרסום עסקי של תנובה. אם אתם לא מבינים ששימוש של חברה מסחרית בשם של מכון מחקר מדעי זה מעשה פסול, אז אתם כנראה מדענים שמרחפים בעננים.
    תבינו: המטרה היא לגרום לילדים להתמכר למוצרים של תנובה, ולגרום להם לדרוש מההורים שיקנו מוצרי תנובה. האמצעי הוא השם של מכון וייצמן.
    לאבי: אני חושב שהפרסום היה מוצדק, אבל היה צריך לחשוב מה המשמעויות ולהוסיף פסקת מערכת בהתאם.

  3. ל"הרצל"
    לא כל פעם שנעשה משהו שנוגד את דעותיך יש שם מניעים נסתרים. לפעמים פשוט עושים דברים. גם אם הם נוגדים את דעתך. קרטון חלב מגיע למיליוני אנשים. משמע – קרטון חלב הוא מדיה פרסומית. נקודה.

  4. לא קיבלתי תמורה לפרסום זה, בכל אופן, ברור מאליו שזו ידיעת כרוניקה. אכן אני ממעט בהעלאת ידיעות כאלה ולכן כל אחת שאני מעלה נראית חריגה.

  5. מכון דוידסון? משמש יחצ"ן של תנובה?? תמורת כסף??? או אולי חינם???? או אולי יש מישהוא מקורב????? לסינים??????
    אז אם כל פעם שתנובה משתמשת בשם "דוידסון" האדם שעל שמו נקרא המכון מתהפך בקברו, הוא כבר פורפרה!
    פשוט עושה לי גועל נפש.
    הרקבון הממסדי שהפך את ארצנו לרפובליקת בננות הגיע גם למכון וייצמן. וכנראה ראשי המכון אפילו לא יבינו למה זה עושה לי גועל נפש. נשמע כל מיני הצדקות ותרוצים. מגעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן