סיקור מקיף

פרופסור יוסף פרשקר מהטכניון – המדען הראשי של משרד התחבורה

לדבריו, בשבועות הקרובים תעוגן בחקיקה החרמת כלי רכב שנהגיהם ייכנסו לצומת באור אדום

פרופסור יוסף פרשקר
פרופסור יוסף פרשקר

פרופסור יוסף פרשקר מהפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, מונה כמדען הראשי של משרד התחבורה. כך הודיע היום סגן ראש הממשלה ושר התחבורה, שאול מופז, בביקור בטכניון.

פרופסור פרשקר, מומחה עולמי בתחום התחבורה והבטיחות בדרכים, כיהן בעבר כראש המכון לחקר התחבורה בטכניון.

בדבריו בכנס בנושא בטיחות בדרכים, שנערך בפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בשיתוף המכון לחקר התחבורה ועמותת “אור ירוק”, הודיע השר כי בכוונת משרדו להטיל בקרוב על גורמים פרטיים לסלול עוד כבישי אגרה דוגמת כביש 6, שכן אין בידי הממשלה התקציבים הדרושים לפיתוח התשתיות הדרושות לישראל. עוד אמר כי כבר בשבועות הקרובים תעוגן בחקיקה החרמת כלי רכב שנהגיהם ייכנסו לצומת באור אדום.

2 תגובות

  1. חיים- אני בטוח שעבדתם רבות על שיטתכם. שאלה לי אליך: האם השיטה פרקטית ובכוונתכם ליישם אותה ולהפיץ אותה, או שמא היא באה להציג עיקרון בלבד?

  2. איך הוא מתכונן להגדיר כניסה לרמזור באור אדום.
    האם זה מכונית שהזדנבה מאחור, לכן חלק מזמנה היה תנועה באדום, או בנסיעה מאחורי משאית שהאטה בצומת ופנתה שמאלה (או ימינה)וחסמה את שדה הראיה.
    ההגדרות חייבות להיות רק אם הנסיעה היתה במצב המסכן את הנהגים האחרים, כגון כניסה במהירות בלתי סבירה וכו.
    אגב אנו קבוצת מהנדסים שפיתחנו צומת מרומזר בתוספת מרכיבי תנועה המבוסים על חוקי התנועה הקיימים, שבסימולציה שערכנו, הסיכוי לתאונה שואף ל-0.
    השיטה תיחשף לאחר סיום רישום הפטנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.