סיקור מקיף

NSC משיקה מנוע זיהוי דיבור המסוגל לאתר בזמן אמת מילים באלפי שיחות בו זמנית

המוצר, המבוסס על משפחת מנועי זיהוי הדיבור מבוססי החומרה של NSC, NSCBoardTM, מאפשר איתור מילות מפתח הנאמרות במהלך מאות ואלפי שיחות טלפון בו זמנית – בין אם מדובר בשיחות מוקלטות או בשיחות המתבצעות בזמן אמת. היישום החדש מיועד לתחומי האבטחה וכן עבור יישומי בקר

אבי בליזובסקי

קישור ישיר לדף זה: https://www.hayadan.org.il/nsc270205.html

חברת NSC הישראלית, המתמחה במוצרי זיהוי דיבור מבוססי חומרה לשוק הטלפוניה, השיקה את ה- KWS (Key-Word Spotting), מנוע זיהוי דיבור לאיתור מילות מפתח, המסוגל לאתר מילות מפתח הנאמרות במהלך מאות ואלפי שיחות טלפון בו זמנית – בין אם מדובר בשיחות מוקלטות או בשיחות המתבצעות בזמן אמת. עם השקת המוצר, מרחיבה NSC את מגוון המוצרים שלה מעבר למוצרי זיהוי הדיבור הנוכחיים שלה המוצעים לשירותי טלפוניה מבוססי ממשק קולי.

המנוע החדש מיועד לתחום האבטחה וכן עבור יישומי בקרה במוקדי שירות לקוחות ויסופק לרוב כתוספת למערכות הקלטה או משולב בפלטפורמות לפיתוח יישומים בשווקים אלה. בשונה משירותי טלפוניה מבוססי ממשק קולי בהם נדרש זיהוי הדיבור לזהות משפט מסוים הנמשך זמן קצר, במוצר זה פועל מנוע זיהוי הדיבור ברציפות במשך שיחות ארוכות במצב של האזנה וחיפוש אחרי מילות מפתח.

המוצר מספק למפעיליו זיהוי מילים המוגדרות על ידי המפעיל כ”מילות מפתח” – במהלך שיחה חיה או מוקלטת – ומדווח על כך למפעיל בזמן אמת. בשוק הבטחוני המוצר ישמש לאיתור מילים במהלך שיחות טלפון מתוך רשימת מילים שהוזנה על ידי המפעיל. במוקדי שירות המוצר יכול לשפר את יכולת הבקרה של החברה על הנעשה במוקדי השרות שלה (call center). כך לדוגמה, ניתן לבצע באמצעותו ניטור בזמן אמת של אלפי שיחות מקבילות, והצפת השיחות בהן הלקוח מזכיר מילים “חשובות” כגון בקשה לבטל הסכמים עם החברה, או איתור שיחה בה הלקוח מזכיר שמות של חברות מתחרות. זיהוי מצבים מסוג זה יכול לשמור על הלקוחות ולתרום לשיפור השירות.

“אנו שמחים מאוד להציע את המוצר החדש לשוק. מדובר במוצר חדשני, קל מאוד להטמעה בכל מערכת טלפוניה ופשוט להפעלה על ידי הלקוח הסופי”, אמר ד”ר עמי מויאל, מנכ”ל NSC, “NSC מאמינה, שטכנולוגיית זיהוי הדיבור ומוצר איתור מילות מפתח נותנים מענה לצרכי שווקי האבטחה ומרכזי השירות. יישום מוצר איתור מילות מפתח באמצעות הטכנולוגיה מבוססת החומרה של NSC יוצרת הזדמנות ליצרני מערכות הקלטה ומפתחי יישומים בתחום לספק יכולת ניטור שיחות בזמן אמת ובעלות נמוכה לכמות גדולה של שיחות”.

NSC – Natural Speech Communication Ltd.
NSC הוקמה בשנת 1994, מפתחת ומייצרת מנועי זיהוי דיבור (ASR) על גבי כרטיסי PCI ביחס דחיסות גבוה וביחס עלות-תועלת מיטבית. מוצרי החברה מופנים לשווקים שונים של עולם הטלפוניה: ארגונים, ספקי שירותים ובהם בעיקר מפעילים סלולאריים, מוקדי שירות והשוק הביטחוני. לקוחות NSC, בעיקר מפתחי יישומים, עושים שימוש ביתרונות שמעניקים מוצרי החברה על מנת לספק שירותים מבוססי ממשק קולי לאלפי משתמשים בו זמנית, או אפליקציות מבוססות איתור מילות מפתח לאלפי שיחות טלפון, תוך שמירה על ארכיטקטורת מערכת פשוטה, אינטגרציה פשוטה, עלויות נמוכות וצריכת אנרגיה נמוכה. החברה פעילה בעיקר בישראל, צפון אמריקה ואירופה עם משרדי מכירות בישראל, ארה”ב, אנגליה וגרמניה. בעלי המניות בחברה: אודיוקודס, קורקס, כור ופולאר. מנכ”ל החברה הינו ד”ר עמי מויאל.
ידען תבונה מלאכותית

https://www.hayadan.org.il/BuildaGate4/general2/data_card.php?Cat=~~~92436080~~~207&SiteName=hayadan

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.