מכרה הזהב הגלקטי של גאיה: צבירי כוכבים, עדשות קוסמיות, אסטרואידים ומדע בלתי צפוי

משימת ‘גאיה’ של סוכנות החלל האירופאית גילתה למעלה מחצי מיליון כוכבים חדשים, סימנה 150,000 אסטרואידים, וזיהתה 380 עדשות קוסמיות. התגליות האלה מקדמות את הבנתנו את היקום, ומכינות את הקרקע לשחרור הנתונים הצפוי של גאיה DR4 ב-2025

תמונה - צביר הכוכבים גאיה FPR
תמונה – צביר הכוכבים גאיה FPR

משימת סקר הכוכבים ‘גאיה’ של סוכנות החלל האירופית, שחררה אוצר של מידע חדש כחלק מ”שחרור המוצר הממוקד” שלה. כחלק משחרור המידע הזה, גאיה חקרה את אומגה קנטאורי, הצביר הכדורי הגדול ביותר שניתן לראות מכדור הארץ ודוגמה מצוינת לצביר “טיפוסי”.

הצוות חשף 526,587 כוכבים חדשים שגאיה לא ראתה קודם, זיהוי כוכבים הנמצאים קרוב מדי זה לזה כדי להימדד באמצעי התצפית הרגילים. של הטלסקופ ואלה בליבת הצביר שעמומים עד פי 15 ממה שנראה קודם לכן. הנתונים החדשים חושפים פי 10 יותר כוכבים באומגה קנטאורי. הידע החדש הזה יאפשר לחוקרים ללמוד על המבנה של הצביר, איך הכוכבים המרכיבים אותו מפוזרים, איך הם נעים, ועוד.

התמונה הזו היא משחרור הנתונים השלישי של גאיה ב-2022. התמונה למעלה היא משחרור הנתונים החדש, ומראה בדיוק כמה מקורות חדשים צולמו במרכז הצביר. רק כוכבים עמומים בתוך אומגה קנטאורי מסומנים בשתי התמונות.

לאחרונה, משימת גאיה של סוכנות החלל האירופאית שיחררה כמות גדולה של ידע על הגלקסיה שלנו ומעבר לה. בין ממצאים אחרים, סקר הכוכבים עוקף את הפוטנציאל המתוכנן שלו כדי לחשוף למעלה מחצי מיליון כוכבים חדשים ועמומים בצביר מסיבי, לזהות למעלה מ-380 עדשות קוסמיות אפשריות, ולסמן את המיקומים של יותר מ-150,000 אסטרואידים במערכת השמש.

גאיה ממפה את הגלקסיה שלנו ומעבר לה בפירוט רב ממדי יוצא דופן, ומשלימה את מפקד הכוכבים המדויק ביותר שנעשה אי פעם. המשימה מציירת תמונה מפורטת של המקום שלנו ביקום, ומאפשרת לנו להבין טוב יותר את העצמים המגוונים שבתוכו.

שחרור המידע הממוקד האחרון של המשימה בונה עוד על כך, ומספק תובנות חדשות ומשופרות רבות לגבי החלל שסביבנו. השחרור מביא נתונים מרגשים ובלתי צפויים, ממצאים שחורגים הרבה מעבר למה ש’גאיה’ תוכננה במקור לגלות, ושמעמיקיםלתוך ההיסטוריה הקוסמית שלנו.

מיפוי הבלתי ממופה: גילוי כוכבים חדשים

שחרור הנתונים השלישי של ‘גאיה’ (DR3) הכיל נתונים על יותר מ-1.8 מיליארד כוכבים, ובנה תמונה כמעט שלמה של שביל החלב ומעבר לו. עם זאת, נותרו חורים במיפוי שלנו. ‘גאיה’ עדיין לא חקרה לעומק אזורי שמיים שהיו צפופים במיוחד בכוכבים, והשאירה אותם יחסית בלתי ממופים, וגם התעלמה מכוכבים הזוהרים פחות משכניהם הרבים.

צבירים כדוריים הם דוגמה מרכזית לכך. צבירים אלה הם חלק מהעצמים העתיקים ביותר ביקום, מה שהופך אותם לבעלי ערך מיוחד עבור מדענים המסתכלים על העבר הקוסמי שלנו. למרבה הצער, הליבות הבהירות שלהם, גדושות בכוכבים, יכולות להציף טלסקופים המנסים לקבל תצפית ברורה. כתוצאה מכך, הם נותרים חתיכות חסרות בפאזל המפות שלנו של היקום.

גאיה חושפת את הליבה הצפופה של צביר כוכבים מסיבי

כדי לתקן את החורים במפות שלנו, גאיה בחרה באומגה קנטאורי, הצביר הכדורי הגדול ביותר שניתן לראות מהארץ ודוגמה מצוינת לצביר “טיפוסי”. במקום להתמקד רק בכוכבים בודדים כמו שהיא בדרך כלל עושה, גאיה אפשרה מצב מיוחד כדי למפות באמת רצועה רחבה יותר של שמיים סביב ליבת הצביר בכל פעם שהצביר היה בטווח הראייה.

הצוות חשף 526,587 כוכבי גאיה חדשים מצביר זה לבדו, זיהוי כוכבים הנמצאים קרוב מדי זה לזה כדי להימדד בשפופרת הטלסקופ הרגיל של גאיה כוכבים בליבת הצביר עמומים פי 15 ממה שהם נראים בדרכים אחרות. הנתונים החדשים חושפים פי 10 יותר כוכבים באומגה קנטאורי; ידע חדש זה יאפשר לחוקרים ללמוד על מבנה הצביר, איך הכוכבים המרכיבים אותו מפוזרים, איך הם זזים, ועוד, ויוצר מפה גדולה ושלמה של אומגה קנטאורי.

כדי למלא את החורים במפות שלנו, גאיה בחרה באומגה קנטאורי, הצביר הכדורי הגדול ביותר שניתן לראות מהארץ ודוגמה מצוינת לצביר “טיפוסי”. במקום להתמקד רק בכוכבים בודדים, כמו שהיא בדרך כלל עושה, גאיה אפשרה מצב מיוחד כדי למפות באמת רצועה רחבה יותר של שמיים סביב ליבת הצביר בכל פעם שהצביר היה בטווח הראייה.

“באומגה קנטאורי, גילינו למעלה מחצי מיליון כוכבים חדשים שגאיה לא ראתה קודם – מצביר אחד בלבד!” אומרת החוקרת הראשית קטיה ויינגריל מהמכון לאסטרופיזיקה בפוטסדאם, גרמניה, וחברה במשימת גאיה.

“לא מדובר רק בהשלמת פערים במיפוי שלנו, על-אף שזה בעל ערך כשלעצמו”, מוסיף חבר במשימת גאיה אלכסיי מינטס, גם הוא מהמכון בפוטסדאם. “הנתונים שלנו אפשרו לנו לגלות כוכבים שהיו צפופים מדי זה לזה כדי להימדד כראוי בטלסקופ הרגיל של ‘גאיה’. עם הנתונים החדשים אנחנו יכולים ללמוד על מבנה הצביר, איך הכוכבים המרכיבים אותו מפוזרים, איך הם זזים, ועוד, ויוצרים מפה גדולה ושלמה של אומגה קנטאורי. זו הפעלה של משימת גאיה במלוא הפוטנציאל שלה – הפעלנו את הכלי הקוסמי המדהים הזה בעוצמה מרבית”.

הממצא הזה לא רק עונה על הפוטנציאל המתוכנן של גאיה אלא אף עוקף אותו. הצוות השתמש במצב תצפית שתוכנן כדי להבטיח שכל המכשירים של גאיה פועלים כראוי. “לא ציפינו להשתמש בו אי-פעם למדע, מה שהופך את התוצאה הזאת לעוד יותר מרגשת”, מוסיף ויינגריל.

הכוכבים החדשים שנחשפו באומגה קנטאורי מסמנים אחד האזורים הצפופים ביותר שגאיה חקרה עד כה.

גאיה בוחנת כעת שמונה אזורים נוספים בדרך זו, והתוצאות ייכללו בשחרור הנתונים הרביעי של גאיה. נתונים אלה יסייעו לאסטרונומים להבין באמת מה קורה בתוך בלוקים קוסמיים אלה, צעד חיוני עבור מדענים ששואפים לאשש את גיל הגלקסיה שלנו, לאתר את מרכזה, להבין האם עברה התנגשויות בעבר, להבין לעומק איך כוכבים משתנים במהלך חייהם, להגביל את המודלים שלנו של אבולוציה גלקטית, ובסופו של דבר להסיק את הגיל האפשרי של היקום עצמו.

עדשות כבידתיות: ממצא בלתי צפוי של ‘גאיה’

גאיה הצליחה לזהות למעלה מ-380 עדשות כבידתיות פוטנציאליות – הרבה יותר ממה שציפו. עדשות כבידתיות הן אזורים שבהם כוח המשיכה של גוף אסטרונומי גדול כמו גלקסיה מעוות את אורם של גופים מאחוריו, ויוצר אשליה אופטית כאילו האור מגיע ממיקום שונה בחלל. גאיה מזהה עדשות כאלה על-ידי חיפוש אחר התאמה בין זוגות של כוכבים, שאחד מהם מואר על-ידי העדשה.

זיהוי עדשות כבידתיות חדשות מאפשר לנו לקבל תובנות עמוקות יותר על חומר אפל ואנרגיה אפלה ביקום שלנו – שניים מהמרכיבים המסתוריים ביותר של היקום.

על-ידי ניתוח העיוות סביב העדשה, המדענים יכולים לחשב את המסה של הגוף המעוות. מכיוון שהם יודעים כמה אור התעוות, הם יכולים גם לאמוד את המרחק אל העדשה עצמה. כך הם מקבלים אומדן הן למסת החומר האפל והן למיקומו ביקום שלנו.

העדשות שגאיה מזהה גם מאפשרות לנו לחקור גלקסיות רחוקות הרבה מעבר לשביל החלב שלנו. על-ידי ניתוח אור הכוכבים המעוות, אנו יכולים ללמוד על תכונותיהן והרכבן של גלקסיות אלה.

בקיצור, העדשות החדשות מרחיבות באופן משמעותי את היכולת שלנו לחקור את מבנה היקום הקרוב והרחוק – ולגלות עוד סודות שטמונים בחלל העמוק.

‘גאיה’ ממשיכה לדחוף את גבולות הידע שלנו על היקום בכל שחרור נתונים. אנו מצפים להמשך תגליות מדהימות ובלתי צפויות כאשר שחרור הנתונים הבא, DR4, ייצא ב-2025.

1. הגיע הזמן שחוקרי היקום ישאלו את עצמם שאלה פשוטה.
    מי הם המדעים המדויקים……ורק אחרי זה הם יתפנו לחקר היקום.
    אי אפשר לחקור את היקום…אם לא יודעים מי הם המדעים המדויקים.

הגדרה חדשה למדעים המדויקים בעזרת מושג חדש דכ”ר
    המדעים המדויקים הם אלה העוסקים “בדברים כמותיים רציפים”
    סימן ההיכר של דבר כמותי רציף ( דכ”ר) הוא פשוט.
    כל כמות שנבחר מדכ”ר , תמיד יש כמות גדולה יותר, ויש כמות קטנה יותר.
    כל כמות שנבחר מדכ”ר , נמצאת תמיד בין כמות אפס, לכמות אינסופית.
    אני מאמין שיש בעולם 5 דכ”רים , 3 בתחום הגיאומטרי ו2 בתחום הפיזיקלי,
    אורך, שטח, נפח, שייכים לגיאומטריה, זמן ואנרגיה שייכים לפיזיקה.

מסתבר, שכבר הרבה מאוד שנים – המדעים המדויקים מבוססים על 5 רעיונות לא נכונים.

1: יש מספר יחיד (הגדול במקצת מ 3.14 ) והוא מתאים לכל המעגלים.
    מספר זה אמור להביע את היחס בין היקף כל מעגל לקוטרו.
    לא נכון : לכל מעגל יש מספר פרטי, והם נמצאים בין 3.14 ל 3.16

2: יש לכדור הארץ כוח משיכה ,והוא שמפיל לרצפה תפוח שנשמט מהיד.
    לא נכון : התפוח שנשמט מהיד נופל מעצמו, וכך מתקיים חוק שימור האנרגיה, ( אנרגיית גובה מתחלפת באנרגיה מכנית של מכת הפגיעה)

3: החומר המוחשי , בנוי מחלקיקים זעירים שאינם חומר.
    לא נכון: אוסף חלקיקים שאינם חומר, לא יכול ליצור חומר.

4: המרחב האינסופי שבו נעים הכוכבים הוא ריק לגמרי.
    לא נכון

5: יש במציאות רק סוג זמן יחיד, המוכר לנו בעזרת שעון.
    לא נכון

הגיע הזמן שהמדעים המדויקים יתבססו על רעיונות חדשים נכונים.
    הרעיונות החדשים מופיעים בספר מדהים המקעקע מוסכמות עתיקות.
    “מסע הקסם של עצבר על כנפי הידיעה הטבעית”

כצפוי, מדעני הגיאומטריה, הפיזיקה, וגם מדעני המתמטיקה, יתעלמו מהספר או שיפסלו אותו , ובפרט הם יפסלו את ניסוי ההיקפן.
    ומדוע הם יפסלו ???
    מכיוון שהפיזיקאים והמתמטיקאים אינם מסוגלים לקבל את הרעיונות החדשים המופיע בספר, היות ואלה מעמידים אותם במבוכה נוראית.
    המבוכה הגדולה נופלת בחלקה של המתמטיקה , אף על פי שהיא רק שפה של כמויות, ואינה מדע מדויק.
    בבוא זמנו (הרי זמן הוא דכ”ר) ספר זה בהוצאת ניב, יהפוך לרב מכר.
    הופעתם המדהימה של המדעים המדויקים החדשים ,
    מדעים אלו הביאו אתם גיאומטריה חדשה של מעגלים ,ופיזיקה חדשה של חומר רציף חסר כוח משיכה,
    הגיאומטריה החדשה היא פיזיקלית, כיוון שהיא משתמשת במדידה מדויקת. הפיזיקה החדשה היא פיזיקה גיאומטרית, והחומר שלה הוא בעל צורה פיזיקלית, ואין לו מובן כמותי. (כמו אצל ניוטון)

לעיתונות
    קיימת בתקופה שלנו מהפכה מדעית חדשה ,ושומרי הסף לא הבחינו בה.
    מהפכה זו התרחשה לאט לאט במשך 50 השנים האחרונות, והיא מופיעה בספר “מסע הקסם של עצבר על כנפי הידיעה הטבעית”.
    מהפכה זו גילתה את סוד השפה האנושית, והיא גם גילתה גיאומטריה חדשה של מעגלים,
    מהפכה זו גם גילתה את קיומה של פיזיקה חדשה השייכת לחומר רציף חסר כוח משיכה, וכן היא גילתה סוג זמן חדש- הוא הזמן הפסיבי.
    החומר בפיזיקה החדשה נוצר מצירוף כמויות של זמן פסיבי ואנרגיה.

2. לידיעת סוכנות החלל האירופאית.

פרשת בראשית של המדעים המדויקים

פרשת בראשית של המדעים המדויקים, מצהירה במפורש:

כדי להציג תיאור אמיתי של המציאות הפיזיקלית, יש צורך להשתמש ברעיונות של בריאה אלוהית, ובידיעתו הטבעית של האדם.

תיאור אמיתי של המציאות הפיזיקלית יתחיל כך.
    בראשית ברא אלוהים 5 “דברים כמותיים רציפים”

סימן ההיכר של דבר כמותי רציף ( דכ”ר) הוא פשוט.
    כל כמות שנבחר מדכ”ר , תמיד נגלה שיש במציאות כמות גדולה יותר, וכמות קטנה יותר.
    כל כמות שנבחר מדכ”ר , היא נמצאת בין כמות אפס, לכמות אינסופית.

בידיעה טבעית של האדם נגיע אל חמשת הדכ”רים האלה.
    אנרגיה, זמן , אורך, שטח ונפח.

אנרגיה וזמן , יוצרים את מדע הפיזיקה
    אורך שטח ונפח, יוצרים את מדע הגיאומטריה.

גיאומטריה ופיזיקה הם המדעים המדויקים, מכיוון שהם עוסקים בכמויות הנמצאות בין כמות של אפס, לכמות אינסופית.

מדע הפיזיקה הופיע, לאחר שאת המרחב האינסופי הריק, מילאו שני דברים כמותיים רציפים, והם אנרגיה וזמן פסיבי.

זמן פסיבי הוא נח מוחלט וקר מוחלט, והוא ממלא את המרחב האינסופי.
    זמן פסיבי נמצא במנוחה מוחלטת, והוא התווך שבו נעים גלים של זמן פסיבי. גלים אלו מעבירים את אור השמש.

זמן פסיבי הוא מושג פיזיקלי חדש ומהפכני, והוא קיים ממש במציאות הפיזיקלית. לעומת זאת, הזמן המוכר לכולנו לא קיים במציאות הפיזיקלית, והוא נעלם ברגע שחושבים עליו. את הזמן החמקמק הזה המציא האדם לתועלתן, והשם המתאים לו הוא …זמן אקטיבי.
    קוסמולוגיה פיוטית – מנפלאות הזמן הפסיבי

הזמן הפסיבי עוטף אותנו, ואנו נעים דרכו.
    שאלתי אותו ולא נעניתי,,,,חכה קצת זמן הוא אמר

מי אתה שאלתי
    אני הזמן הפסיבי, אני שייך לטבע, אני מוביל את האור והצבע

איפה אתה הקשיתי,…
    אני ממלא את המרחב הנורא, והוא עתה מלא נהרה.
    האנרגיה גם אתי, עוצמתה ללא אומר, וביחד אנו יוצרים את החומר.

אני מכיר את החומר אמרתי, נגעתי בו והוא ממש כאן.
    בי לא תוכל לנגוע, אבל בתוכי אתה חופשי לנוע.

האם אתה באמת זמן ? הרי הזמן שאני מכיר, תמיד בורח.

אני תמיד כאן, אני לא אורח

אני הוא הזמן האמיתי, והאנרגיה תמיד אתי.

פרשת בראשית של המדעים המדויקים גיאומטריה ופיזיקה

פרשת בראשית של המדעים המדויקים ממשיכה כך:
    לאחר שהמרחב האינסופי התמלא באנרגיה וזמן פסיבי, נוצרו הכוכבים. חומר הכוכבים נוצר מצירוף כמויות של זמן פסיבי ואנרגיה.
    חומר הכוכבים הוא רציף , ואין לו כוח משיכה.

צירופי כמויות של זמן פסיבי ואנרגיה , יצרו את היסודות המוכרים
    כמו , זהב, פחמן, ברזל ועוד. כל צירוף כזה הוא צורה פיזיקלית, ולכן
    החומר אינו מושג כמותי. גם צורה גיאומטרית אינה מושג כמותי, כיוון שהיא נוצרת מצירוף כמויות של אורך סגור המכיל כמות של שטח.

המושגים של צורה גיאומטרית וצורה פיזיקלית הולכים תמיד יחד.
    גיאומטריה ופיזיקה הם שני המדעים המדויקים, והגיאומטריה המוחשית והברורה, מספקת רמזים על הפיזיקה המסתורית.. הגיאומטריה מקשרת אותנו תמיד למושג הצורה, והפיזיקה מקשרת אותנו תמיד למושג התנועה.

וכך ממשיכה פרשת בראשית של המדעים המדויקים.
    ויטביע אלוהים בכל כוכב תנועה נצחית, וכוכב נח לא קיים במציאות.
    השם של אוסף הכוכבים הנעים תמיד, הוא יקום.

צורת מסלול התנועה של כוכבי היקום היא בורגית (לא ישר ולא עגול)
    המסלול הבורגי של כוכבי היקום, הוא שמאפשר את שילובם לחטיבה יחידה הנעה תמיד.
    למסלול בורגי יש שני נתונים – קוטר, וזווית קידום.

כדי להשלים את יצירת היקום, היה צורך שהיקום יציית לחוק אלוהי.

ויטביע אלוהים את חוק שימור הכמות של אנרגיה ביקום ,וחוק זה הבטיח את קיומו הנצחי של היקום.

כל הנאמר כאן לגבי היקום, לא מקובל בממסד המדעי.
    אנשי המדע של היום מאמינים בקיומו של יקום אחר לחלוטין, והוא היקום של ניוטון. היקום של ניוטון נמצא במרחב אינסופי ריק, וביקום זה שולט כוח משיכה מכני גס ופשוט.

רעיון כוח המשיכה נמסר לעולם על ידי ניוטון לפני 330 שנים.
    ניוטון האמין שיש כוח מסתורי פלאי הבוקע ממעמקי כדור הארץ, ושכל תפקידו הוא להפיל למטה חפצים שהתחלקו לנו מהידיים.
    כוח מסתורי כזה מביא את הקורא אל עולם האגדות ,והדמיון מעניק לכוח זה דמות של שד חביב בלתי נראה.
    לשד הזה העניק ניוטון את השם הנחמד “כוח משיכה”.

למרבה הפלא ניוטון סחף אחריו מאמינים רבים ברעיון כוח המשיכה, וכך התחילה חקירה מוזרה של המציאות הפיזיקלית, המכילה שד מסתורי.

מדוע המציא ניוטון את הרעיון ההזוי של כוח משיכה.

ניוטון לא ידע כי חפצים שהתחלקו לנו מהיד נופלים מעצמם, ובכך הם מקיימים חוק טבע פיזיקלי פלאי , והוא חוק שימור הכמות של אנרגיה. חוק השימור הזה התקבל במדע רק לפני 170 שנים, וברור שניוטון לא ידע על קיומו.

ומאחר שניוטון לא ידע שחפצים נופלים מעצמם, ולא ידע על קיומו חוק שימור הכמות של אנרגיה, הוא המציא את רעיון כוח המשיכה.
    הרעיון המטורף הזה החזיק מעמד 160 שנים בכל תוכניות הלימוד הרשמיות של פיזיקה, וכך נוצרה ביצה מדעית עכורה, שמנעה כל אפשרות להכיר את מבנה היקום האמיתי.

את הביצה המדעית העכורה של ניוטון, ביטלה המציאות הפיזיקלית שגילתה לעולם את קיומו של חוק כמותי פלאי,
    והוא שימור הכמות של אנרגיה.

איך חוק שימור הכמות של אנרגיה,
    מבטל את הרעיון של כוח משיכה.

כדי להרים אבן גדולה מעל פני האדמה לגובה 1 מטר, צריך להתאמץ ולהתעייף, וכמות העייפות הזו מייצגת כמות של אנרגיה.
    אם נשחרר את האבן הזו מגובה של 1 מטר , היא תיפול מעצמה למטה במהירות מתגברת, ומכת הפגיעה שלה באדמה. תציג בדיוק את אותה כמות אנרגיה שהייתה דרושה, כדי להרים את האבן לגובה של 1 מטר.

אין צורך בכוח משיכה כדי להפיל את האבן למטה, האבן נופלת מעצמה
    למטה במהירות מתגברת, ובכך מתקיים חוק שימור הכמות של אנרגיה.
    ככה פועלת המציאות הפיזיקלית הפלאית, והיא שלימדה את המדענים על קיומו של חוק טבע פיזיקלי חשוב – חוק שימור הכמות של אנרגיה.
    יש הרבה סוגים של אנרגיה, והם יכולים להתחלף זה בזה, על פי חוק השימור הזה.

המציאות הפיזיקלית פועלת מעצמה , על פי חוקים פלאיים הטבועים בה, וחוקרים של המציאות הפיזיקלית ,התחילו לגלות את החוקים הללו.
    חוק שימור הכמות של אנרגיה שהתגלה לפני 170 שנים מבטל לחלוטין את הפיזיקה של ניוטון הנזקקת לכוח משיכה – והוא מוכיח כי חפצים שהתחלקו לנו מהידיים- נופלים מעצמם, ואין במציאות הפיזיקלית שד מסתורי שמפיל אותם למטה..

ומה מסתבר ? שכבר 170 שנים מלמדים באוניברסיטאות את הפיזיקה של ניוטון, ולא קם אפילו מורה אחד וזעק ” אין כוח משיכה, והפיזיקה של ניוטון אינה נכונה”
    יש להדגיש כי ניוטון לא ידע שהפיזיקה שלו אינה נכונה, אבל כבר לפני 170 שנה, ידעו מורי הפיזיקה על קיומו של חוק שימור האנרגיה המבטל את רעיון כוח המשיכה , אך הם לא מצאו אומץ לב, לספר זאת לתלמידיהם

170 השנים האומללות האלה, הפיקו שגיאות נוראיות בתפיסת מושג החומר ומבנה היקום, והמושגים של חומר חלקיקי אפל ואנרגיה אפלה, מעידים על כך.

הגיע הזמן לעבור לפיזיקה אחרת ,המבוססת על חוקים פלאיים הטבועים במציאות הפיזיקלית . זוהי הפיזיקה האמיתית, והיא מופיעה בספר מהפכני – הנושא את השם…….”מסע הקסם של עצבר על כנפי הידיעה הטבעית”

ספר זה מתנגש עם כל התורות הפיזיקליות שפותחו ב 150 השנים האחרונות, והוא מציג לעולם פיזיקה חדשה, וגם גיאומטריה חדשה של מעגלים.