הצלחה לחלל-תקשורת: ביקוש של מעל 600 מיליון שקל בשלב המוסדי בהנפקת 2 סדרות אגרות חוב
מכירות חלל-תקשורת בשנת 2009 מהפעלת הלוויינים עמוס- 2 ועמוס- 3, הסתכמו ב-70 מיליון דולר והפיקו רווח תזרימי תפעולי (EBITDA) של 50 מיליון דולר
מכירות חלל-תקשורת בשנת 2009 מהפעלת הלוויינים עמוס- 2 ועמוס- 3, הסתכמו ב-70 מיליון דולר והפיקו רווח תזרימי תפעולי (EBITDA) של 50 מיליון דולר
בכך יגדל מאוד הניצול של הלוויינים עמוס 2 ועמוס 3. בחברה מתכננים לשגר את הלוויינים עמוס 5 ועמוס 4 בשנים הקרובות לאיזורי שמים חדשים
עמוס 1 ועמוס 2 יהיו קרובים זה לזה בחלל כדי לאפשר שימוש באנטנה אחת לשניהם