דרושים: אסטרונאוטים למסע למאדים

אגודת שוחרי כוכב הלכת פותחת הרשמה למעוניינים לחקור אותו; מחנה אימונים מפרך ייערך באי נידח; בני 18-60 במצב טוב מוזמנים להירשם; התנאים לא משהו, הכסף גרוע; ראו הוזהרתם

עבודה קשה, ללא כסף, אך עם תהילת עולם – זה מה שמבטיחה אגודת מאדים לאלה שיקדישו עצמם לבניית ואיוש מחנה מחקר באזור נידח.

היעד הוא כמובן הכוכב האדום מאדים. שוחרי הכוכב מקווים לגייס מתנדבים למשלחת שייצאו למסע לעבר אי קטן בקוטב הצפוני, שגאוותו על התנאים הפיזיים הקשים השוררים בו, שם ניתן יהיה לדמות את התנאים במאדים. המסע צפוי להיערך ביולי-אוגוסט באי דבון, שהוא האי הגדול ביותר בעולם שאינו מאוכלס.

הסי.אן.אן מדווח כי בשנים האחרונות נערכו מסעות לאי דבון על ידי שוחרי הכוכב. הם הצטרפו לצבא חוקרים, בהם גיאולוגים וביולוגים מנאס”א, שמאז 1997 עורכים את העלייה לרגל לאי המדברי.

מהאגודה הבינלאומית לשוחרי מאדים נמסר כי פנייתם היא גם לחוקרים-מתנדבים עם תוכנית מחקר מובנית, אבל גם לאחרים, הרוצים לתרום מכוחם ומזמנם. על המועמדים להיות במצב בריאותי טוב, בין הגילים 18-60. מדענים, מהנדסים ובעלי ניסיון שטח יזכו ליתרון כמו גם מיומנויות קריאה: הזמן יכול לעבור לאט מאוד באי דבון במהלך הקיץ, כהשמש כמעט שאינה שוקעת במשך חודשים.

המאושרים שיעברו את המיונים ויזכו לטוס למאדים, יקבלו שכר עבור כל תקופת האימונים, הנסיעה והוצאות המחיה.