הלוגו, בשטח של קצת יותר מ-8 דונמים נועד להיראות מהלווינים המשמשים את שירות Google Earth
קנטאקי פרייד צ'יקן זכתה להיות המותג הראשון שנראה מהחלל החיצון. הלוגו, בשטח של 8,130 מ”ר נוצר באמצעות התקנת אריחים במדבר נוואדה, ליד המתקן הסודי “איזור 51”. הפרסומת גם מסמלת את השינוי שחל בלוגו, שמציג כעת תמונה ברורה יותר של קולונל סנדרס. הלוגו הוצב שם כדי שלווייני הצילום המצלמים ללא הפסק את כדור הארץ, ובין היתר משדרים את התמונות לשירות Google Earth יוכלו להנציח את הלוגו כך שמשתמשי השירות יוכלו לצפות בו.
בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה נמסר כי נדרשו 3,000 שעות כדי לבנות את “הפנים מהחלל”, החל מהכשרת הקרקע ועד לסיום ההרכבה. הבניה בוצעה בידי חברת סינרג'י, המתמחה בארגון אירועים.
הלוגו מכיל 65 אלף אריחים בגודל רגל על רגל (30 סנטימטר על 30 סנטימטר) הורכבו כפאזל משונן ענק: 6,000 אריחים אדומים, 14 אלף אריחים לבנים, ו-12 אלף בצבע קליפת ביצה, 5,000 בצבע בז' ו-28 אלף אריחים שחורים.
כדי לייצר את האריחים עבד המפעל שזכה במכרז במשך 24 ימים סביב השעון. לאחר מכן נדרשו ששה ימים כדי להתקין את הפאזל בשטח. בכל אותו הזמן היה הלוגו מכוסה כדי שלא ניתן יהיה לראותו מכלי טיס מזוהים ובלתי מזוהים וכמובן לוויינים, עד להשלמתו.