ארה"ב : הפס הרחב יותר פופולארי מטלוויזיה בתוך 3 שנים

ומנגד סקירה חדשה : גידול מתמיד בשוק הלווינים הקבועים אך זאת לצורך טלוויזיה בחדות גבוהה

בתוך שלוש שנים, יותר מ 16 בתי אב הצופים בטלוויזיה ברחבי ארצות הברית ישתמשו יותר מהחיבור הביתי בפס רחב לאינטרנט מכפי שהם משתמשים כיום במקלטי הטלוויזיה שלהם . זהו אחד ממצאי המפתח של סקר חדש של חברת In-Stat בנושאי צפיה בטלוויזיה מדיה והרגלי שימוש בשירותים מקוונים . לכל המשתתפים בסקר יש חיבור בפס רחב לאינטרנט, מקלט טלוויזיה וכולם מעל גיל 18 .

"שירותי הטלוויזיה למנויים היציבים והרווחים כפי שהם מוכרים כיום ניצבים בפני תחרות מצד שירותי בידור מקוונים וניידים ומצד מוצרים איכותיים ארוזים כמו דיסקים בחדות גבוהה בפורמטים HD-DVD ו Blu-ray " אומר גרי קאופהולד, אנליסט בחברת In-Stat . "האופי של מה שהציבור קורא לו כיום "בידור" עובר שינוי עמוק בו היכולת לחלוק תכנים באופן מיידי עם חברים ובני משפחה וכל המחוברים לרשתות חברתיות יוצר מיקרו-קהילות של משתמשים המחליפות את מקורות הבידור המסורתיים כמו שידורי טלוויזיה כפי שהכרנו עד היום . ככל שיותר חומרים איכותיים הופכים להיות זמינים ברשת, צרכנים מתוחכמים מחפשים דרכים על מנת לצמצם את החשבונות החודשיים שלהם בתחום זה על ידי השגת מרבית התכנים באינטרנט".

הסקר של In-Stat מגלה גם :

  • עד 30% מהנשאלים מוכנים לוותר על מנוי לטלוויזיה בכבלים או בלווין ולהשתמש באינטרנט לצפיה בטלוויזיה .
  • 42% אומרים שהם לא מקבלים מספיק חדשות בינלאומיות מערוצי הטלוויזיה בהם הם צופים כיום, למרות שהיצע הערוצים עומד על כמה מאות .
  • כמעט 40% מהנשאלים אמרו "זו פעם ראשונה שאנו שומעים" כי שידורי הטלוויזיה האנלוגיים הקרקעיים ייפסקו בכל ארצות הברית בחודש פברואר 2009.

אירופה : ילדים ונוער יותר באינטרנט מאשר צופים בטלוויזיה

מתוצאות מחקר חדש של ההתאחדות האירופית לפרסום אינטראקטיבי עולה, שילדים ונוער גילאי 16-24 שנה, המהווים קהל יעד משמעותי ביותר מבחינת קהל הצופים בפרסומות בטלווזייה משתמשים כיום יותר באינטרנט ופחות בטלוויזיה.

המחקר, שנערך בקרב 7,000 איש ב 10 מדינות ברחבי אירופה מראה, ש 82% מגילאי 16-24 שנה משתמשים באינטרנט בין חמישה לשבעה ימים בשבוע בעוד רק 77% צופים באופן קבוע בטלוויזיה, ירידה של 5% לעומת נתוני סקר דומה שנערך לפני שנה.

סקירה חדשה : גידול מתמיד בשוק הלווינים הקבועים

חברת Euroconsult המתמחה במחקרים בינלאומיים וניתוח שוק בתחום שידורי לווינים ושידורים דיגיטליים פרסמה את תמצית הסקירה האחרונה שלה שלה World Satellite Communications & Broadcasting Markets Survey, Market Forecasts to 2016 , ממנו עולה כי שוק הלווינים הקבועים ממשיך לצמוח בקצב נאות בעיקר בשל ביקושים לבידור דיגיטלי ובמיוחד בזכות שווקים דיגיטליים מתעוררים.

רשתות תקשורת של חברות מסחריות, הביקוש הגדל והולך לתקשורת צבאית והעליה בשימוש באינטרנט רחב פס לוויני תורמים גם הם לגידול בביקוש ללווינים קבועים.

ב Euroconsult סבורים שסקטור הלווינים הקבועים צמח במונחים של ביקוש למשיבים ב 5% וב 8% בזכות שווקים דיגיטליים מתעוררים, התופשים מקום חשוב במיוחד בהתפתחות התקשורת הלווינית הקבועה

המחקר של Euroconsult מחלק את העולם לשנים עשר איזורים ומציין, שהגידול בביקוש למשיבים בשבעה מתוך שנים עשר האיזורים היה גבוה ביותר מ 6% ואף גבוה ב 9% ברוסיה, ב 19% במרכז אסיה , ב 13% במזרח התיכון ו 9% בצפון אפריקה.

האנליסטים של Euroconsult צופים ששוק הלווינים הבועים יגיע להכנסות של 11.2 מיליארד דולרים בשנת 2016 כשבראש הרשימה תמשיך אירופה להוביל עם שוק בשווי 3 מיליארד דולרים . האנליסטים של החברה סבורים, שיחד עם שירותי אינטרנט בפס רחב יגיעו סך כל ההכנסות ב 206 ל 12.5 מיליארד דולרים.

שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן