נאס”א מפרסמת דו”ח עצמאי על לימוד תופעות אנומליות בלתי מזוהות (לשעבר עב”מים)

נאס”א תמנה מנהל מחקר ייעודי לתחום הUAP, דבר המעיד על רצינות הכוונה. ראש נאס”א: לא נמצאו שרידי חייזרים, והוועדה לא תבחן נושא זה אלא את התופעות האוויריות

כרזת הסרט "היום השלישי" צלחת מעופפת מעל הבית הלבן - רק בסרטים.
כרזת הסרט “היום השלישי” צלחת מעופפת מעל הבית הלבן – רק בסרטים.

בעקבות המלצת צוות מחקר עצמאי לנאס”א לקחת תפקיד מרכזי יותר בהבנת תופעות אנומליות בלתי מזוהות (UAP), הודיעה הסוכנות ביום חמישי על מינוי מנהל למחקר UAP.

נאס”א הזמינה את המחקר העצמאי על מנת להבין טוב יותר כיצד הסוכנות יכולה לתרום למאמצי הממשלה המתמשכים לחקור תצפיות של אירועים בשמיים שלא ניתן לזהות ככדורי פורחים, מטוסים או תופעות טבעיות ידועות מנקודת מבט מדעית.

מנהל נאס”א, ביל נלסון, אמר: “בנאס”א, זה ב-DNA שלנו לחקור – ולשאול למה הדברים הם כמו שהם. אני רוצה להודות לצוות המחקר העצמאי על מתן תובנות לגבי איך נאס”א יכולה לחקור ולנתח טוב יותר UAP בעתיד. מנהל המחקר החדש של נאס”א ב-UAP יפתח ויפקח על יישום החזון המדעי של נאס”א למחקר UAP, כולל שימוש במומחיות של נאס”א לעבוד עם סוכנויות אחרות כדי לנתח UAP ולהחיל בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לחפש אנומליות בשמים. נאס”א תעשה עבודה זו בשקיפות לטובת האנושות.”

בהמשך התייחס נלסון לטענות בדבר גילוי גופות חייזרים במקסיקו בשבוע שעבר ואמר כי בוודאות יש חיים תבוניים במקום כלשהו ביקום אבל הסיכוי להפגש איתם הוא קטן. לדבריו המדענים טוענים כי הסיכוי לקיום תרבות תבונית הוא אחד לטריליון מערכות שמש, כלומר תרבות תבונית אחת בגלקסיה כולה.

הדו”ח מכיל את ממצאי צוות המחקר החיצוני והמלצותיו שמטרתן ליידע את נאס”א על הנתונים האפשריים הזמינים לאיסוף ואיך הסוכנות יכולה לסייע להשיב אור על מקורן וטבען של תופעות UAP עתידיות. הדו”ח אינו סקירה או הערכה של אירועי UAP קודמים.

על אף שנאס”א עדיין בוחנת את הדו”ח ומעריכה את ממצאי צוות המחקר העצמאי והמלצותיו, הסוכנות מחויבת לתרום למאמץ הממשלתי המאוחד ב-UAP על ידי מינוי מנהל מחקר UAP.

קודם לכן, איש הקשר של נאס”א למשרד ההגנה כיסה פעילויות UAP מוגבלות עבור הסוכנות. המנהל החדש ירכז תקשורת, משאבים ויכולות ניתוח נתונים כדי ליצור בסיס נתונים מוצק להערכת UAP עתידיות. המנהל גם ינצל את המומחיות של נאס”א בבינה מלאכותית, למידת מכונה וכלי תצפית מלוויינים כדי לתמוך ולשפר את היוזמה הממשלתית הרחבה יותר ב-UAP.

ההמלצה הכללית של צוות המחקר העצמאי מהדו”ח שלו היא שנאס”א יכולה למלא תפקיד בולט במאמץ הממשלה להבין את תופעת UAP על ידי הרחבת המחקר ואיסוף הנתונים על UAP. המחקר החיצוני ממליץ ​​שנאס”א תשתמש במשאבי הקוד הפתוח שלה, המומחיות הטכנולוגית הנרחבת, טכניקות ניתוח נתונים, שותפויות פדרליות ומסחריות, ונכסי תצפית כדור הארץ כדי לאסוף מאגר נתונים טוב ומוצק יותר להבנת UAP עתידיות.

נאס”א גם תקדם דיווח אזרחי על ידי מעורבות עם הציבור וטייסים מסחריים כדי לבנות מאגר נתוני UAP רחב ומהימן יותר לשימוש בזיהוי אירועי UAP עתידיים, וכדי להסיר את הסטיגמה מחקר ה-UAP.

מגוון רחב של מקורות מידע

צוות המחקר העצמאי, שהוקם מחוץ לנאס”א, השתמש בנתונים לא מסווגים מגופי ממשלה אזרחיים, נתונים מסחריים ונתונים ממקורות אחרים כדי ליידע את ממצאיהם והמלצותיהם בדו”ח. כיום יש מספר מוגבל של תצפיות UAP באיכות גבוהה, מה שהופך בלתי אפשרי להסיק מסקנות מדעיות חד-משמעיות לגבי טבען.

השימוש בנתונים לא מסווגים היה חיוני לגילוי העובדות של הצוות, לתקשורת פתוחה ולשיתוף פעולה, ולשמירה על ריגור מדעי כדי להפיק דו”ח זה עבור נאס”א”, אמר דייוויד ספרגל, נשיא קרן סיימונס ויושב ראש צוות המחקר העצמאי ב-UAP. “הצוות כתב את הדו”ח בשילוב עם עמודי התווך של נאס”א – שקיפות, פתיחות ויושרה מדעית – כדי לעזור לסוכנות להפיץ אור על טבען של תקריות UAP עתידיות. מצאנו שנאס”א יכולה לסייע במאמץ כולל-ממשלה ב-UAP באמצעות כיול שיטתי של נתונים, מדידות מרובות והבטחת מטה-נתוני חיישנים מקיפים כדי ליצור מאגר נתונים אמין ונרחב למחקר UAP עתידי.”

צוות המחקר העצמאי ב-UAP מורכב מ-16 מומחים מהאקדמיה בתחומים שונים הרלוונטיים לשיטות מחקר פוטנציאליות של תופעות אנומליות בלתי מזוהות. נאס”א הזמינה את המחקר כדי לבחון UAP מנקודת מבט מדעית וליצור מפת דרכים לאיך להשתמש בנתונים ובכלים המדעיים כדי לקדם את ההבנה שלנו ב-UAP.

1. אתר של קידום אג’נדה והנדסת תודעה מורחבת.
    כל הכבוד לכם על העבודת קודש של ”סיבון אנשים לטובת קידום תכניות של אנשים אחרים שמשלמים לכם כסף כדי שתרשמו את כל השטויות שאתם רושמים בחראתר (חרא אתר) הזה

2. ויש מדענים הטוענים שבגלקסיה שלנו לבד יש 11,000 תרבויות שונות יש כל מיני דעות

3. בולשיט! אין חיים מחוץ לכדור הארץ! האל שברא את כל היקום אמר שאין חיים מחוץ לכדור הארץ, אז אין חיים מחוץ לכדור הארץ. הכל אחיזות עיניים כמו קוסם.

4. חוצנים קיימים בטיליוני ענפים כול גלקסיה היא ענב של גפן שנברא מחדש, בחצי למעלה בסיבוב חזור, מי שמטה נופל לתאום חשוך וזה רק האור המכייף יודע מה זה החיים, אז שיבואו ויהייה שמח.

5. נאס”א עושים את כל הדברים האלה בכוונה, יש להם פרויקט סודי שמכיל טכנולוגיה צבאית מתקדמת (שזה דבר שכבר הוכח בתקציב השחור) ונורא נוח להם שבמקום שהשיח יהיה על הטכנולוגיה הזאת השיח יהיה על חייזרים וכ’ו.. והם כבר עשו את זה כשהם פיתחו את מטוסי הסילון הראשונים, הם הלבישו את הטייסים במסיכת ביגפוט כדיי שאם כבר מישהו יתקרב לדבר הזה, הסיפור שלו לא יהיה אמין…
    אז כע, זה דיי מושלם שיש מדליף שאומר שהוא “שמע דברים” בשימוע בקונגרס

6. חייזרים הם קבוצות וקהילות בעלות אינטליגנציה מתקדמת, כוח רצון ואהבה על פלנטה ארץ. הם גם קהילות מגוונות ממאה מיליארד גלקסיות ביקום. אך פלנטה ארץ היא מקום, חיים ומשאבים מיוחדים בהם ניתן לאדם בשר ודם להתקיים ולהתפתח. אם כי כה”א הוא במיקום לא מרכזי בגלקסיה שביל החלב. הטעות יכולה להתברר כמי שמנצל את משאביה מבלי להחזיר לאימא אדמה את המזון המתאים, והיטהרות הכרוכה בכך. אולי 5.4 מיליארדי שנים של עבודתה. במחשבת ישראל חוקי השמיטה מספקים הסבר כיצד לנווט נתינה והחזר אנרגיה.

7. נאסא עוסקת בהסחת דעת הציבור מתופעות בלתי מוסברות (ע”י המדע), כדי שהציבור יפסיק להאמין שיש חיים ביקום מלבד בני אדם.
    אבל יש הרבה מאד חיים ביקום, ואנחנו נחשפים אליהם יותר ויותר, מה שהופך את העבודה של נאסא למאד מסובכת.
    ניראה לי שימיו של הארגון הזה לא רבים, אלא אם יחליטו לצאת מהארון של עצמם ולהתחיל לעבוד ברצינות על הקשר המתפתח עם החוצנים

8. צימצום טווח מחקר העב”מים לעצמים מעופפים ולא לטייסיהם חשוד והמשך למדיניות העמימות וההסתרה של ממשלת ארה”ב.
    עצוב, וחבל.
    אך ….אומר הכל.

9. גיבוב הבלים מוחלט של נאס”א, כהרגלה בקודש. התעלמות מוחלטת ממחקרים ומממצאים. ממשיכים את מסורת השקרים והטיוחים, כמו מימי המעבורות המתפוצצות. פלא שלא טענו שמדובר בהחזר האור של כוכב נגה שמשתקף במראה.

10. נאס”א חוקרת את נושא העצמים האוויריים הבלתי מזוהים זה כמו שציפור חוקרת את נושא הטיסה או שדג בודק אם מימי האוקיינוס הם רטובים..