סיקור מקיף

פיתוח ישראלי חדש: טבליית אנרגיה

פיתוח ישראלי חדש, ייחודי בעולם, מבטיח ערנות וחידוד חושים בשעות היום והלילה, לנהגים, סטודנטים, חיילים, רופאים וכל אדם שחש בעייפות או תשישות

רי-פוקוס
רי-פוקוס

החיים במאה ה-21 לא קלים, עלינו לעמוד בקצב המסחרר בו צועד העולם ולהספיק לבצע עשרות פעולות מדי יום על מנת להספיק את המינימום שדורשים מאיתנו החיים המודרניים. אורך חיים זה יצר צורך במוצרי צריכה המוניים דוגמת משקאות אנרגיה וחטיפי אנרגיה למיניהם כדי לספק לגוף את הכוח להמשיך לעבוד ולהישאר ערני.

בעקבות הדרישה המוגברת למוצרים אלה בארץ ובעולם, פיתוח ישראלי חדש הצליח לצמצם את כל המשקאות והחטיפים לטבלייה קטנטנה אחת. חברת ריבייב ג'נסיס בע”מ, הוציאה לאחרונה לשוק את “רי-פוקוס”, טבליית קפה שאושרה על ידי משרד הבריאות בישראל לצריכה כתוסף תזונה (ע”י לעיסה או בליעה). כל טבלייה מכילה פחות מ-2 קלוריות והשימוש בה מאפשר להתגבר על עייפות ותשישות.

נטילת רי-פוקוס לגרום לגוף “להתעורר” באופן מיידי למשך כ-3 שעות. “הטבלייה היא שילוב חכם ומרוכז של קפאין וטאורין, בהרכב מיוחד אשר מעורר באופן מיידי את הגוף”, מספר דניאל לוריא לאתר הידען. לדבריו, מעבר לאפקט המיידי לרי-פוקוס השפעה ארוכה טווח, “שתיית כוס קפה גורמת להתרסקות אחרי כשעה, השימוש בטבלייה יוצר אפקט של ירידה הדרגתית באנרגיה ומכאן היעילות שלו.”

המוצר הייחודי שפותח בישראל מומלצת במיוחד עבור נהגים הנוסעים בשעות מאוחרות, בשעות הבוקר, או בנסיעות ארוכות – ערנות בכבישים יכולה להציל חיים. אך קהל היעד של המוצר מגוון מאוד – תלמידים וסטודנטים המעוניינים להישאר ערניים וממוקדים, רופאים שעובדים שעות מרובות, עובדי משרד, ספורטאים, ורבים נוספים.

במשך שנים שרר חוסר ביטחון גדול לגביי הבטיחות של שימוש בקפאין. בשל שימוש נרחב מאוד בקפאין בארה”ב ובקנדה נוצר הצורך לבדוק מדעית את הבטיחות של שימוש בו. לאחר שנים של מחקרים יסודיים, תחת בחינה של אוכלוסיות רחבות מאוד של מטופלים, אנחנו יודעים בוודאות מלאה, שצריכת קפאין במידה איננה מסוכנת או מזיקה ואף יכולה להיות בעלת סגולות מועילות לאוכלוסיות מסויימות. משרד הבריאות האמריקאי (FDA) מגדיר כמות בטוחה לצריכה יומית עבור אדם בריא 1000 מ”ג, משרד הבריאות בישראל ממליץ לא יותר מ-300 עד 400 מ”ג קפאין ביממה, טבליית רי-פוקוס מכילה 200 מ”ג קפאין בלבד ומומלץ לצרוך עד שתי טבליות ביום.

לפיתוח הישראלי פוטנציאל רב בגלל הנישה הייחודית, קהל היעד הרחב והזמינות של המוצר – “פשוט לשים בתיק ולקחת לכל מקום”, כמו כאומרים בחברה. בכוונת ריבייב ג'נסיס להתרחב לחו”ל, במיוחד למדינות מפותחות ושווקים הידועים כצרכני תרופות.

לאתר החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.