תשובה למייל המתרוצץ ברשת על הניסויים הסודיים לכאורה של רמון ז”ל

האם באמת עסקו במעבורת קולומביה בניסוי הורדת גשם בקפריסין?

10.2.2003

המכתב הבא הגיע אלי במייל מכמה גורמים במשך היום, וגם פורסם בפורום הבחירה החופשית

ב31 לינואר 2003 בשעה 1200 בצהריים, תקפה “סופת טורנדו אדירה” את האי השכן “קפריסין” לעיתונים וכלי התקשורת המרכזיים בישראל שהיו בקשר עם גורמים בענף המטראולוגיה ,בצה”ל , בחיל אוויר, ובבית דגן והתעניינו בסיבת “התופעה הנדירה” של טורנדו עצום מימדים בים התיכון, נמסר כי ברשות צה”ל והגורמים , לא מצוי מידע על הקורה בקפריסין או בלימסול.

הסופה האימתנית שהיתה ראשונה מסוגה במזרח התיכון ובקפריסין, כמעט שהרסה את עיר הנמל הקפריסאית ” לימסול” ,והותירה לאחריה נזק אדיר ותושבים מופתעים.
באותן שעות ישבו “במרכז החלל ביוסטון” במטה “חיל האוויר אי שם בתל אביב, ובחללית קולומביה – 107, מאות אנשי חיל אוויר ומטראולוגיה וחגגו את הצלחת” הניסוי” של חיל האוויר הישראלי ומרכז החלל בנאס”א
שנושאו היה: “יצירת טורנדו מלאכותי בעזרת סופות אבק” לאחר 14 ימי טיסה בחלל, בעת מעבר המעבורת קולמביה ,מעל החלק המזרחי של אגן הים התיכון מול ישראל, הופעל השלב האחרון, בניסוי אדיר האמצעים וטכנולוגיה , שבו השתתפו עשרות כלי טייס של חיל האוויר הישראלי , והצבא האמריקאי .

הכיסוי לניסוי היה” אימונים משותפים, של חילות אוויר זרים וחיל האוויר הישראלי באזור. לכל אחד מכלי הטייס הכבדים שטסו, הוטל תפקיד בניסוי ליצירת “הטורנדו המלאכותי הראשון”. כאשר על כל הניסוי פיקח “ממעבורת-מעבדת החלל קולומביה” מטעם חיל האוויר הישראלי אלוף משנה אילן רמון.

בכך מוצו 4 וחצי שנים של מחקר וניסויים משותפים ,הולכים וגוברים עד לרגע השיא שבו בוצעה “יצירת הטורנדו”. “הכיסוי” לניסוי שהוא מהפכני מבחינת השלכותיו, היה ,השפעת “מערכת האבק באוויר” ,על יצירת הגשם. ההנחה שהניחו מדענים ישראלים בכירים היתה , כי ניתן לייצור באמצעות אבק שמגיע מאפריקה, ו”תוספים שונים” שמוזרקים לאוויר מכלי טייס “בגבהים שונים “, הוריקן או טורנדו.

העקרון הפשוט שעליו הלכו המדענים היה “מיצוי ומקסום האנרגיה” במעבר” מאפיק לשקע ברומטרי “והאצת ומקסום התהליך ,בטכנולוגיות מחשב ,”ותוספים כימים” המאפשרים להאיץ את התהליך ו”לעזור לרוח לנשוב”

למעשה הצלחתו האדירה של הניסוי גרמה ל side efect שמתבטא “בכמויות גשם עצומות” שיורדות ברחבי ישראל כבר כשבועיים ,מאז התחלת הניסוי ועד לשיאו ב31 לינואר 2003 “בטורנדו הקטלני” שפגע בעיר הנמל הקפריסאית, לימסול.

הסיבה המרכזית שהטורנדו לא נשאר בלב ים, מול המיים הטריטוריאלים של ישראל,אלא ברח צפונה לקפריסין, היה שינוי חד במשטר הרוחות שגרר אותו ליעד לא צפוי, וזהו לקח מרכזי שנלמד. למותר להסביר את משמעות האפשרות “לייצר טורנדו לפי הזמנה” או לכוונו למקום, או יעד נבחר, ולהפעילו מעל עיר מסויימת, או אזור מסויים. ניתן להשתמש “באפקט” זה למטרות מבורכות, של הובלת מים לאזורים צחיחים, או הורדת כמויות גשם אדירות ,לפי דרישה ,ולפי מקום ואפשר להשתמש בזה “לשימושים צבאיים” ולייצור “כאוס מוחלט” באזור נתון, ולזמן נתון. כל אחד יבחר את השימוש. בשבוע האחרון עלתה הכינרת כמעט “במטר”.

תגובת אתר הידען

הייתי לוקח את מה שכתוב שם עם הרבה יותר מגרגיר של מלח.
העובדה שסוף סוף יש שנה גשומה אחרי 5 שנות בצורת לא צריכה להפתיע אף אחד, ובפרט כשהשנה יש אל ניניו.
טח לא צריך למצוא לזה תאוריות קונספירציה. בטח שמוגזם לקשר את מה שאילן רמון עשה לטורנדו בקפריסין.
אילן רמון ז”ל גם לא עשה שום דבר, אלא רק הסתכל, ולהפך, גשם לא היה טוב בשבילו. הוא היה אמור לצלם אבק. אפשר ליחס לצהל, למוסד, לשבכ ולכולם הכל אבל לשנות את מזג האוויר?

בברכה.