נפטר צ'ארלס ברליץ, מחבר “משולש ברמודה”

צ'ארלס ברליץ, מחבר “משולש ברמודה”, 2003-1914. צ'ארלס נולד בניו יורק, נכד למקסימיליאן ברליץ, מייסד רשת בתי הספר לשפות. הוא לא בייש את הפירמה, כשהתהדר בשליטה בלא פחות מ-25 שפות. הוא החל לגלות עניין ב”משולש ברמודה” (שקודקודיו ברמודה, האיטי ופלורידה), שבו נעלמו באופן מסתורי אוניות וכלי טיס, החל בספינה “קיקלופס” שטבעה על 306 נוסעיה ב-1918 ועד להיעלמות הדרמטית של “גף 19 – “5 מטוסי קרב-הפצצה של חיל האוויר האמריקאי שנעלמו ללא עקבות ב-1945, יחד עם מטוס החיפוש וההצלה שנשלח לגלותם. ספרו של ברליץ “משולש ברמודה” (1974) נהפך בן לילה לרב מכר היסטרי, אולי משום שהופרחו בו השערות פרועות באשר לסיבת היעלמם של המטוסים והספינות: כוח מגנטי המעביר אותם למקום אחר; יצורים מהחלל החיצון שהשתלטו עליהם; שיירי היבשת האבודה אטלנטיס, המשפיעים ממעמקי האוקיינוס. חוקרים רציניים רבים הזימו את כל הסברות הללו.

לידיעה במיאמי הרלד (המקום הקרוב ביותר למשולש ברמודה….

האין מסתורין של משולש ברמודה

1. לדעתי משולש ברמודה מפחיידדדדדדדדדד!!!אבל בא לי לחקור!ראיתי את הסרט!אני מאמינה במשולש ברמודה!אני יודעת שיש עובדות שהוא אכן קיים!חייזרים גם קיימים!הם מנסים ליצור עמנו קשר מגלקסייה אחרת!אבל מה שבטוח,זו כלל לא גלקסייה קרובה אלינו כמו אנדרומנדה!