בשבת, 17 בספטמבר הם יקיימו ניסוי של קירור המנועים ואז יוחלט מתי אפשר יהיה לשגר את ארטמיס 1, לאחר שהשיגור נדחה פעמיים בשל דליפות
אחרי שניתקו תחילה את הלוחות שבצד הקרקע ובצד הטיל במימשק של צינור הזנת דלק המימן הנוזלי (מה שמכונה ניתוק מהיר), הצוותים כבר החליפו את האטמים בשלב הליבה של טיל ה-SLS שקשורים לדליפת המימן הנוזלי שאותרה בניסיון השיגור של ארטמיס 1 ב-3 בספטמבר.
גם צינור ה-8 צול המשמש למילוי ולניקוז מימן נוזלי בשלב הליבה וגם צינור ההקזה של 4 צול המשמש לניתוב מחדש של חלק מהחומר המניע בזמן פעולות המילוי הוסרו והוחלפו השבוע.
בשלב הבא הטכנאים יחברו מחדש את לוחות הצינורות ויבצעו בדיקות במהלך סוף השבוע. לאחר מכן, הם יתחילו להתכונן להדגמה של מילוי כבר בשבת, ה-17 בספטמבר. ההדגמה הזאת תאפשר למהנדסים לוודא את תפקוד האטמים החדשים בתנאים קריוגניים (קור קיצוני) שצפויים ביום השיגור, לפני שימשיכו לניסיון השיגור הבא.
במהלך הפעולה, הצוותים יתרגלו העמסת מימן נוזלי וחמצן נוזלי בשלב הליבה של הטיל ובשלב הביניים של ההנעה הקריוגנית. הם יפעלו להגעה למצב של מילוי יציב של שני חומרי ההנעה. הצוותים יוודאו שהדליפה תוקנה.
הם יבצעו את הבדיקה של צינון המנועים ובדיקה לפני ויסות לחץ כדי לוודא שמערכות החומרה והתוכנה על הקרקע ובטיל יכולות לבצע את הפונקציות הנחוצות כדי להכשיר מבחינה תרמית את המנועים לטיסה. הצוותים יבחנו את תוצאות הבדיקה ויפתחו אסטרטגיות להזדמנות השיגור הבאה אחרי ניתוח הנתונים.
עוד בנושא באתר הידען: