עב”מ נצפה בשמי מאדים

בעת שבחן את האטמוספירה על הכוכב, הבחין רכב החלל האמריקאי “ספיריט” בפסים ירוקים החוצים את השמים. מדענים ביטלו את האפשרות כי מדובר באחד מלווייני המחקר הרוסיים או האמריקאיים. הסבר אפשרי הוא מטאור בשמי מאדים.

מערכת וואלה!

קישור ישיר לדף זה: https://www.hayadan.org.il/marsufo220304.html

רכב החלל “ספיריט”, החוקר את פני המאדים, לכד במצלמתו עצם בלתי מזוהה שחצה את שמי מאדים. אסטרונומים אומרים כי ייתכן וזהו המטאור הראשון שנצפה משטחו של עולם אחר, או שמדובר בחלקים עודפים, שנשארו בחלל מחללית שנשלחה למאדים לפני 30 שנה. “יכול להיות שלעולם לא נדע, אך אנו עדיין מחפשים אחר רמזים”, אמר היום לבי.בי.סי מארק למון מאוניברסיטת טקסס.

לדברי למון, “זהו מזל גדול שרכב החלל הצליח לקלוט במצלמותיו את העב”מ, מאחר ומשימתו העיקרית הייתה לחקור את פני הקרקע והסלעים שעל המאדים. אולם, מדי פעם בוחן רכב החלל את המתרחש בשמים, כדי ללמוד על האטמוספירה במאדים”.

באחת מפעמים אלו, הבחין הספיריט במצלמתו הפנורמית, בפסים ירוקים החוצים את השמים וצובעים בירוק את הגבעות הכתומות של הכוכב. המפקחים על המשימה של רכב החלל אומרים, כי הפסים הירוקים היו כנראה העצמים הבהירים ביותר שנראו בשמים באותו הזמן.

על פי תזוזות העצם, מדענים ביטלו את האפשרות כי מדובר באחד מלווייני המחקר הרוסיים, “מארס 2”, “מארס 3”, “מארס 5”, או “פובו 2”, או באחד מלווייני המחקר האמריקאיים “מארינר 9” או “ויקינג 1”. עם זאת, רק “ויקינג 1″ ו”ויקינג 2” נעים במסלול שיכול לצבור מהירות כה רבה, בה נע העצם שנצפה על ידי הספיריט.

ידען מאדים