דילוג לתוכן
חיפוש
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
הידען
>
סולמות מוזיקליים
סולמות מוזיקליים
פיתגורס טעה: מדענים גילו שאין הרמוניות מוזיקליות אוניברסליות
אבי בליזובסקי
מרץ 6, 2024
12 תגובות
מחקרם, שפורסם ב-Nature Communications, מראה שבהקשרי האזנה רגילים, אנו לא מעדיפים בהכרח אקורדים שנמצאים ביחסים מתמטיים אלה בדיוק אלא מעדיפים סטיות קטנות מהן
חלל ואסטרונומיה
סביבה ואנרגיה
מחשוב וטכנולוגיה
ביולוגיה ורפואה
חברה והיסטוריה
מדע בישראל
ראשי
אודות
צרו קשר
מדיניוות פרטיות
תנאי שימוש
חיפוש
חיפוש