סיקור מקיף

פייק ניוז

ד"ר סנדרין בודנה, ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב, נותנת טיפים להתנהלות ברשתות החברתיות ובתקשורת למול פייק ניוז
נהגי מונית ורבים אחרים נוהגים להאמין בכל תיאוריה ובלבד שהיא לא מופיעה בתקשורת הזרם המרכזי אלא באתרים שוליים שמרוויחים - כספית או פוליטית מתיאוריות אלה
מכחישי משבר האקלים לא מצליחים לחדור לכתבי עת מדעיים, אז הם מנסים את מזלם באמצעות אתרים המתחזים לכתבי עת כאלו. חוקרת תקשורת מסבירה כיצד לזהות אתרים כאלה
לוגו אתר הידען
חיפוש