אוניברסיטת בן גוריון מטמיעה את Rosetta Biosoftware Systems לחקר פיילוט בתחום הביו אינפורמטיקה

Rosetta Biosoftware הכריזה על שימוש במערכת Rosetta Elucidator(R) לניתוח התבטאות פרוטאין LC/MS ובמערכת Rosetta Resolver(R) לניתוח נתוני התבטאות גנים, זאת במסגרת מחקר בביו אינפורמטיקה במוסד הלאומי לביוטכנולוגיה בנגב (NIBN) שבאוניברסיטת בן גוריון שבנגב.

צוות הביוטכנולוגיה החישובית, בראשות ד”ר איתן רובין מ-NIBN ומהמחלקה למיקרוביולוגיה ולאימונולוגיה, ישתמש במערכות הללו כמחקר פיילוט לגיבוש מתקן ניסוי לאומי אשר יאפשר לחוקרים ברחבי ישראל לבחון תוכנה ובסיסי נתונים עבור מחקר ביוטכנולוגיה. המערכת תהיה בשימוש גם עבור תוכנית מחקר בראשות חוקרים ממכון וייצמן למדע, שם נבחנת תגובת צמחים ללחץ.

“אנו נרגשים לנוכח ההזדמנויות אותן פתחו בפנינו מערכות Rosetta Resolver ו-Rosetta Elucidator”, אמר ד”ר איתן רובין, אשר עומד בראש פרויקט הפיילוט. “השילוב בין עוצמה תעשייתית לבין קלות השימוש שבשתי המערכות הללו מאפשר לנו ליצור משאב שיסייע לנו במחקר, ובנוסף אנו תקווה כי כל קהילת המחקר בישראל תוכל להשתמש בו”.

“אנו שמחים לספק את מערכות Resolver ו-Elucidator לאוניברסיטת בן גוריון עבור מחקר פיילוט, וכן מכך שהמוצר שלנו נחשב לתוכנית לאומית לאספקת מתקן ניסוי”, אומרת ילנה שבלנקו, סגנית נשיא ומנכ”ל Rosetta Biosoftware”. יכולות השילוב המובנות בתוך המוצרים שלנו תהיינה בעלות ערך רב אשר יאפשר את המחקר המתבצע בפלטפורמות שונות באוניברסיטת בן גוריון. אנו גאים לתמוך במחקר ביולוגיית המערכות שמבצעת האוניברסיטה ואנו מספקים לה את יכולות הניתוח והניהול המתוחכמות ביותר עבור נתונים לצורך מחקר בהתבטאות גנים ובפרוטאינים השוואתיים”.