דילוג לתוכן
חיפוש
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
הידען
>
מחוות תקשורתיות
מחוות תקשורתיות
ילדים לומדים שפה מהשלם אל הפרטים
האוניברסיטה העברית
דצמבר 7, 2024
אין תגובות
מחקר חדש בהובלת האוניברסיטה העברית חושף תהליך שלעיתים נזנח בלמידת שפה: ילדים לעיתים קרובות מתחילים בהבנת משפטים שלמים ורק לאחר מכן מזהים את הרכיבים הנפרדים שבהם
חלל ואסטרונומיה
סביבה ואנרגיה
מחשוב וטכנולוגיה
ביולוגיה ורפואה
חברה והיסטוריה
מדע בישראל
ראשי
אודות
צרו קשר
מדיניוות פרטיות
תנאי שימוש
חיפוש
חיפוש