דילוג לתוכן
חיפוש
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
הידען
>
הדמיה ביולוגית
הדמיה ביולוגית
ימותו ולא ילמדו: השיעור שתולעים זכרים מסרבים להפנים
מכון ויצמן
מרץ 22, 2025
במעבדתה של ד"ר מיטל אורן-סויסה במכון ויצמן גילו כי תולעים זכרים לומדים פחות טוב מהניסיון בהשוואה לנקבות, וחשפו קולטן עצבי שאחראי להבדל בין המינים ושמור גם בבני-אדם
חלל ואסטרונומיה
סביבה ואנרגיה
מחשוב וטכנולוגיה
ביולוגיה ורפואה
חברה והיסטוריה
מדע בישראל
ראשי
אודות
צרו קשר
מדיניוות פרטיות
תנאי שימוש
חיפוש
חיפוש