דילוג לתוכן
חיפוש
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
חלל ואסטרונומיה
אסטרופיסיקה
אסטרונומיה
מערכת השמש
משימות חלל
אדם בחלל
סביבה ואנרגיה
מדעי הסביבה – משבר האקלים
מדעי כדור-הארץ
סוגיות סביבתיות
אנרגיה
תחבורה
מחשוב וטכנולוגיה
מדעים מדויקים
מיחשוב ורובוטיקה
ננו-טק
טכנולוגיה צבאית
עתידנות
ביולוגיה ורפואה
אבולוציה וטבע
רפואה
גנטיקה
המוח
חברה והיסטוריה
מדע וחברה
היסטוריה
הספקן
מדע בדיוני
מדענים
מדע בישראל
מחקר ופיתוח בישראל
ביוטכנולוגיה בישראל
ישראל בחלל
התעשיות הבטחוניות
אקדמיה וחינוך
הידען
>
מימוס
מימוס
עם ישראל שר 37: פרק סיום – השפעה של מנהגים זרים על המוזיקה בעת העתיקה וגישת חז"ל
דר. יחיעם שורק
פברואר 15, 2025
אין תגובות
מהרקדן מקיסריה, שעיצב את המופעים בתיאטרון הרומי בימי האמורא רבי אבהו, ועד לדמויות נוספות מתקופות שונות שניגנו מוזיקה של גויים. ההופעות האמנותיות של יהודים משקפות את השילוב המורכב בין התרבות
חלל ואסטרונומיה
סביבה ואנרגיה
מחשוב וטכנולוגיה
ביולוגיה ורפואה
חברה והיסטוריה
מדע בישראל
ראשי
אודות
צרו קשר
מדיניוות פרטיות
תנאי שימוש
חיפוש
חיפוש